مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-09سياسي

دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده ها رویکرد اصلاحی را مدنظر دارد


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: رویکرد قوه قضاییه تعیین مجازات نیست و در بیش از 90 درصد رسیدگی های خود رویکرد اصلاحی را مدنظر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس نجفی صبح پنج شنبه در کارگاه آموزشی مشاوران محاکم اطفال و نوجوانان بابیان اینکه با رویکردی که از سال 92 مبنی بر به کارگیری و استفاده حداکثری از بخش های تخصصی جامعه شکل گرفت تلاش شد برای ایجاد جامعه ای توسعه یافته و عاری از خشونت از توان همه بخش های جامعه به نحو علمی و کارشناسی استفاده شود، گفت: بر همین مبنا در موضوعاتی که دستگاه قضایی با آن مواجه است تلاش شده از نظرات کارشناسی مشاوران و متخصصان استفاده شود.

وی گفت: سیستم قضایی در یک کلمه تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته تا با تعامل و همکاری همه جانبه، نهایت استفاده از این ظرفیت را داشته باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان افزود: قانون حمایت از اطفال و نوجوان با نگاهی پیشگیرانه برای حمایت از این گروه های سنی تصویب شده و اقدامی جدید و کارآمد است که ابهامات، خلاءهای قانونی و نیز موازی کاری ها با وضع این قانون جامع برطرف شده است.

نجفی با بیان اینکه در این قانون تکالیف متعددی برای دستگاه های اجرایی در نظر گرفته شده و مشارکت آحاد مردم نیز در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده ها رویکرد اصلاحی را مدنظر دارد

دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده ها رویکرد اصلاحی را مدنظر دارد