مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-09اقتصادي

گردشگری می تواند پیشران اقتصادی استان کرمان باشد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: گردشگری یک موضوع چند وجهی اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است لذا همه تصمیم گیران و تصمیم سازان باید باور کنند که گردشگری می تواند پیشران اقتصادی استان باشد و براساس این باور اقدام شود؛ - ایسنا/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: گردشگری یک موضوع چند وجهی اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است لذا همه تصمیم گیران و تصمیم سازان باید باور کنند که گردشگری می تواند پیشران اقتصادی استان باشد و براساس این باور اقدام شود؛ عدم باور را می توان به میزان اعتبارات بخش گرشگری و دغدغه و توجه به این بخش دید.

سیدمهدی طبیب زاده امروز 19 تیرماه در پنجاه و دومین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان اظهار کرد: این جلسه مربوط به بررسی خسارت های مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا بر حوزه فرش، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان است.

وی افزود: گردشکری استان کرمان از قبل آسیب پذیر و دارای وضعیت شکننده بود که کرونا این وضعیت را تشدید کرده و براساس آمار اولین بخشی بود که دچار آسیب شده و هنوز هم این مشکل ادامه دارد.

طبیب زاده تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های استان، گردشگری می تواند یکی از پیشران های اقتصدی استان باشد و امکانات زیادی در این زمینه از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری می تواند پیشران اقتصادی استان کرمان باشد

گردشگری می تواند پیشران اقتصادی استان کرمان باشد