مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-09ورزشي

مدارس و دانشگاه ها باید کارآفرین و مهارت آموز شوند


مدارس و دانشگاه ها باید کارآفرین و مهارت آموز باشد تا پس از تحصیل، اشتغال جوانان تحصیل کرده تضمین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان روز پنجشنبه در استانداری قزوین تشکیل شد.

هدایت الله جمالی پور در این جلسه گفت: برنامه ریزی برای امور جوانان باید جدی گرفته شود و از دوران دبیرستان و دانشگاه برای این گروه ها فکر کنیم.

وی افزود: مصوبات این جلسات باید به دفتر امور اجتماعی ارائه شود و دانشگاه ها و امور ورزش باید بیشتر به نیازهای جوانان توجه کنند.

استاندار قزوین بیان کرد: با بررسی آسیب های اجتماعی باید برای اوقات فراغت، اشتغال، مشارکت های اجتماعی، ازدواج و خانواده برنامه داشته باشیم و با تشکیل کمیته های مستقل به اهداف تعیین شده برسیم.

وی گفت: قانون در کشور زیاد داریم که معطل مانده و وزارت ورزش هم فقط درگیر ورزش است و به بخش جوانان کمتر توجه شده که این نقیصه باید برطرف شود.

جمالی پور افزود: با کمک رسانه ها و صدا و سیما لازم است ازدواج های موفق را شناسایی و معرفی کنید تا جوانان امیدوار شده و الگو بگیرند.

استاندار تصریح کرد: باید جوانان را توجیه کنیم، فرهنگ ها را در دوران کرونا تغییر دهیم زیرا برخی کارها واقعاً در مراسم ازدواج تشریفات است و باید حذف شود و از موانع محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس و دانشگاه ها باید کارآفرین و مهارت آموز شوند

مدارس و دانشگاه ها باید کارآفرین و مهارت آموز شوند