مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-09سياسي

امیدآفرینی نیاز جامعه در شرایط جنگ اقتصادی


استاندار خراسان رضوی با تاکید بر نیاز به امیدآفرینی در شرایط جنگ اقتصادی، گفت: در شرایط فعلی که نیازمند امیدآفرینی هستیم باید در جهت اقناع مردم تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در نشست ویدئو کنفرانسی وزیر کشور و استانداران سراسر کشور با معاون اول رییس جمهور با اشاره به سال پایانی خدمت دولت و اولویت های اجرایی اظهار کرد: به عنوان نخستین مسئله، پروژه های آماده افتتاح یا بهره برداری وجود دارند که از مشکل ملی رنج می برند، این در حالی است که با استفاده از اختیارات معاون اول رییس جمهور و تلاش استانداران سراسر کشور این موضوعات می توانند حل شوند.

وی در دومین مسئله مطرح شده خود یعنی طرح های بازآفرینی و اقدام ملی مسکن که با املاک مازاد دولت گره خورده است، گفت: در منطقه شرق کشور امکان فروش هیچ کدام از املاک مازاد دولت نیست و از طرفی باید در سطح ملی در مورد آن ها تصمیم گیری شود، که لازم است روی این موضوع توجه ویژه شود.

رتبه پایین فضای کسب و کار کشور سومین موضوعی بود که استاندار خراسان رضوی به آن پرداخت و افزود: فضای کسب و کار 11 شاخص دارد که 10 مورد آن به داخل کشور بر می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی نیاز جامعه در شرایط جنگ اقتصادی

امیدآفرینی نیاز جامعه در شرایط جنگ اقتصادی