مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-09سياسي

قرارگاه خدمات اجتماعی در مازندران راه اندازی شد


فرمانده سپاه کربلا از راه اندازی قرارگاه خدمات اجتماعی در سپاه استان برای رفع مشکلات خبر داد و گفت: سپاه به عنوان یار و یاور در کنار اصناف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سیاوش مسلمی چهارشنبه شب در نشست با رؤسای اتاق اصناف، انجمن اسلامی بازار، نمایندگان اصناف مازندران در کشور و فرماندهان حوزه های بسیج اصناف استان با اشاره به نقش اصناف در تاریخ انقلاب، گفت: صبر و استقامتی که اصناف در مشکلات دارند بویژه د راین شرایط کرونایی که بازار دچار خسارت شده، مثال زدنی است.

سرهنگ مسلمی با بیان اینکه نظام اداری دچار مشکل است، افزود: اگر مسئولی اعلام می کند خدمتگزار است، باید با تدبیر عمل کند، اما متأسفانه برخی مسئولین حرف و عملشان یکی نیست.

فرمانده سپاه کربلا با ابزار تأسف از اینکه برخی از دولتی ها مانع تولید و صادرات هستند، ادامه داد: بازار نباید در شرایط کرونایی هزینه زیادی بدهد لذا باید پیگیری و تحقیق شود در کدام بخش مشکلات فراگیر است و طبق اولویت مشکلات را برطرف کرد.

سرهنگ مسلمی با تاکید بر اینکه سپاه همدرد مشکلات مردم و بازاریان است، اضافه کرد: مردم و بازاریان جز قدرت نرم نظام بوده و سرمایه درونی کشور هستند اما متأسفانه برخی دولتمردان متوجه این سرمایه درونی نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه خدمات اجتماعی در مازندران راه اندازی شد

قرارگاه خدمات اجتماعی در مازندران راه اندازی شد