مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-09سياسي

هنر تعزیه از عوامل مهم انتقال مفاهیم دینی است


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: «تعزیه» به عنوان هنر فاخر عزاداری اردبیل از عوامل مهم و اثرگذار در انتقال مفاهیم دینی است.

- اردبیل- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تعزیه به عنوان هنر فاخر عزاداری اردبیل از عوامل مهم و اثرگذار در انتقال مفاهیم دینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده صبح پنجشنبه در نشست بررسی فرصت ها و آسیب های هنر تعزیه خوانی در اردبیل، بر اهمیت نمایش دینی در انتقال مفاهیم و ارزش های فرهنگی منطبق با آموزه های اسلامی تاکید کرد و گفت: تعزیه خوانی سبکی از عزاداری است که در منطقه ما سابقه دیرینه دارد و از مصادیق فاخر عزاداری این استان است.

وی هنر تعزیه را دارای اثرگذاری بالایی در تربیت دینی برشمرد و اظهار داشت: تعزیه در مدار تربیت بی نظیر و موفق عمل می کند اما گاهی دچار نقص و اشکالات مختلفی شده و نیازمند آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف این فعالیت فرهنگی و دینی هستیم تا در بستری مناسب با محتوای موثق به مخاطبین ارائه شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بر ضرورت تشکیل جلسات و کارگروه های تخصصی با حضور متخصصین امر و فعالین رشته تعزیه تاکید کرد و اظهار داشت: طلایه داران عرصه هنر تعزیه که در بطن این عزاداری سنتی و فاخر هستند و نیز مسئولین امر که از لحاظ فرهنگی، سیاسی و امنیتی از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر تعزیه از عوامل مهم انتقال مفاهیم دینی است

هنر تعزیه از عوامل مهم انتقال مفاهیم دینی است