مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-09سياسي

ارائه تسهیلات می تواند منشاء بروز فساد باشد/از لحاظ اطلاع رسانی ضعف داریم


معاون اول دستگاه قضایی بر اینکه ارائه تسهیلات از سوی بانک ها می تواند منشاء بروز فساد باشد، تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه در برنامه بدون توقف و در خصوص حقوق عامه بیان کرد: یکی از  مسائل مهم که جزء اهداف مهم نظام بود این بود که کسانی که ثروت نامشروعی کسب می کنند، آن ثروت نامشروع را بستانیم و به بیت المال و اشخاص بازگردانیم.

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: در نظام ما اگر کسی ثروت را از طریق مشروع اضافه کند اشکالی ندارد؛ اما اگر به صورت تعدی، ظلم و سوءاستفاده اموال را از بیت المال و مردم ببرد قابل تحمل نیست.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف قوه قضاییه این است که جلوی کسانی را که به طریق نامشروع ثروت اندوزی می کنند، بگیرد که البته این موضوع کمک مجلس، دولت و مردم را می طلبد.

اژه ای با بیان اینکه در سند تحول این موضوع پیش بینی شده است، گفت: اینکه کجا یک نفر از دارایی دل درد می گیرد و یک نفر نیز از نداری دل درد می گیرد، زمینه ها را شناسایی کرده ایم و راهکارها پیش بینی شده اما اگر کمک دولت، مجلس و مردم نباشد شاید نتوانیم در این خصوص توفیق پیدا کنیم ولی اگر این باشد می توانیم جلوی این موضوع را بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات می تواند منشاء بروز فساد باشد/از لحاظ اطلاع رسانی ضعف داریم

ارائه تسهیلات می تواند منشاء بروز فساد باشد/از لحاظ اطلاع رسانی ضعف داریم