مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-09سياسي

ترویج و گسترش فرهنگ حجاب نیازمند تدوین برنامه های دراز مدت است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: ترویج و گسترش فرهنگ حجاب نیاز به برنامه های فرهنگی دراز مدت دارد و با کارهای سلبی نمی توان در این حوزه تغییری ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود الله مرادی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که با محوریت حجاب و عفاف برگزار شد، با اشاره به اینکه ضروری است دست بدست هم دهیم تا فرهنگ حجاب در جامعه گسترش یابد، اظهار داشت: اقدامات متعدد فرهنگی انجام می شود که مرتبط نیستند و انسجام فرهنگی در میان برنامه ها وجود ندارد در حالیکه هر بخشی و دستگاهی در توان خود اقداماتی گذرا و موقتی انجام می دهد که باید منسجم و درازمدت باشد.

وی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی که بالاترین مرجع تصمیم گیری در این زمینه است وظایفی برای دستگاه های متولی مشخص کرده که ضروری است همه ادارات، اعم از نظارتی و اجرایی به وظایف خود در این ارتباط عمل کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را در گروی اقدامات فرهنگی و ایجابی دانست و ادامه داد: 24 اداره در شورای عالی انقلاب فرهنگی متولی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و موضوع مهم حجاب و عفاف هستند که فعالیت های آنها باید به سمت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج و گسترش فرهنگ حجاب نیازمند تدوین برنامه های دراز مدت است

ترویج و گسترش فرهنگ حجاب نیازمند تدوین برنامه های دراز مدت است