مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-09ورزشي

روایتی از قلع و قمع و حذف داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد


داور فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و دبیر سابق هیئت فوتبال گچساران از داستان قلع و قمع داوران کهگیلویه و بویراحمدی می گوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج هر چند استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ استعدادهای ورزشی و به خصوص فوتبالی چیزی کم ندارد و تاکنون نفرات زیادی را به فوتبال در سطوح ملی معرفی کرده اما در این سال های اخیر حاشیه ها موجب شده که فوتبال استان به سرعت از مسیر پیشرفت خارج شود و دلیل بر این مدعا حضور کمرنگ تیم های فوتبال استان در رده ها و سطوح مختلف کشوری است.

استانی که در دوره ای با تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و شهرداری یاسوج در فوتبال ایران برای خود اسم و رسمی پیدا کرده بود و دختران کهگیلویه و بویراحمدی همچون شبنم بهشت نه تنها در سطح ملی بلکه در فرا مرزها می درخشیدند و بانوی اول فوتبال ایران می شدند اما این روزها اوضاع به گونه ای دیگر است.

اهالی فوتبال دیگر به مانند گذشته شور و شوق ندارند و مباحث کور سردسیری و گرمسیری بر فوتبال استان حاکم شده است؛ این روزها بحث حاکمیتت خانوادگی بر فوتبال استان را بیش از هر چیز می شنویم.

همین چند روز پیش بود که آشتیانی مقدم دبیر با تجربه هیئت فوتبال استان که خود از اهالی سرشناس و معتمد فوتبال است از جایگاه دبیری کنار رفت و در متن استعفا مطالبی را به کار برد که برای فوتبال دوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از قلع و قمع و حذف داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد

روایتی از قلع و قمع و حذف داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد