مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-08اقتصادي

عزم جدی وزارت صمت برای توسعه سواحل مکران


در توسعه سواحل مکران و بندر چابهار عزم جدی داریم و مجموعه این اقدامات سبب شد تا تخلیه و پهلوگیری کشتی ها از بندر چابهار در 3 ماهه امسال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ، حسین مدرس خیابانی در سفر به سیستان و بلوچستان، گفت: این چهارمین باری است که به استان سیستان و بلوچستان سفر می کنم و سال قبل نیز یک عزم جدی برای توسعه این منطقه از کشورمان وجود داشت.

وی ادامه داد: این عزم جدی و راسخ در توسعه سواحل مکران که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است، بر توسعه سواحل مکران استوار بود.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه تصریح کرد: هدف این بود که بندر چابهار را به عنوان یک بندر استراتژیک و سومین قطب بندری جنوب مطرح نماییم.

پهلوگیری کشتی ها در بندر چابهار در سال 1398 حدود دو برابر سال قبل از آن (1397) بوده است مدرس خیابانی با اعلام اینکه میزان پهلوگیری کشتی ها در بندر چابهار در سال 1398 حدود دو برابر سال قبل از آن (1397)بوده است، بیان کرد: سال گذشته در تلاش بودیم که اکثر کشتی های کالاهای اساسی در بندر چابهار پهلو بگیرند و به واسطه این توسعه در چابهار، انبارهای طریق القدس نیز نوسازی و بهسازی شد که در این سفر نیز این انبارها با ظرفیت 250 هزار تن کالاهای اساسی مورد بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی وزارت صمت برای توسعه سواحل مکران

عزم جدی وزارت صمت برای توسعه سواحل مکران