مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 03:052020-07-08اقتصادي

املاک مسکونی کوی ملاشیه اهواز سند دار می شوند


مدیر دفتر تسهیلگری ملاشیه با بیان اینکه عمر کوی ملاشیه اهواز به بیش 100 سال می رسد، گفت: تا پایان امسال احتمال دارد وضعیت ثبت بیش از 80 درصد املاک کوی ملاشیه نهایی می شود.

- محمدرضا حیدری مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی ملاشیه عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با املاک فاقد سند کوی ملاشیه اهواز، اظهار کرد: به منظور تثبیت مالکیت ساکنان کوی ملاشیه بر املاک خود و جلوگیری از تعرض اشخاص به این املاک، در آینده خیلی نزدیک برای املاک آن ها سند صادر می شود.

وی بیان کرد:  عمر کوی ملاشیه به بیش 100 سال می رسد به همین دلیل درآن  دوران سند دار کردن املاک اهمیتی نداشته است.

مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی افزود: شیوه معاملات در گذشته به صورت قولنامه ای مرسوم بوده و سبب شده تعداد زیادی از املاک به شکل و شمایل امروزی سند نداشته باشند.

حیدری قرار نگرفتن ملاشیه جزو طرح جامع شهری شهر اهواز در سالهای پیشین و فقدان کد روستایی را از دیگر دلائل عدم سند دار شدن ملاشیه عنوان کرد و گفت: مجموع این عوامل سبب شد از طریق اداره مسکن و شهرسازی اهواز  برای املاک اهالی کوی ملاشیه سند ملکی صادر شود.

وی با بیان اینکه  در این خصوص جلسه ای  میان اداره ثبت اسناد و املاک استان،  نماینده مسکن و شهرسازی و شهرداری اهواز  برگزار شد، عنوان کرد: کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

املاک مسکونی کوی ملاشیه اهواز سند دار می شوند

املاک مسکونی کوی ملاشیه اهواز سند دار می شوند