مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 03:052020-07-08ورزشي

از رسیدن به اتاق شیشه ای تا اجازه عقد قرارداد با قرارگاه خاتم الانبیا(ص)


در 140مین جلسه علنی شورای شهر شیراز، با رونمایی از سامانه جامع مصوبات شورا به جهت شفافیت سازی اقدامات شورا و شهرداری و نامه فرمانداری مبنی بر ایراد به مصوبه افزایش سقف اختیارات سرمایه گذاری به شهرداری شیراز نیز به بحث گذاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، بسترسازی برای نوجوانان و جوانان به ویژه در نقاط پایین شهر شیراز یکی از لایحه هایی بود که عصر روز گذشته از سوی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به 140مین جلسه علنی شورای شهر شیراز راه یافت.

این دستور جلسه با توضیح اینکه نوجوانان آسیب پذیرترین قشر جامعه به لحاظ قرار گرفتن در معرض آسیب های اجتماعی هستند و باید اقدامات مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت آنها در نظر گرفته شود، به صحن شورا آمد که با مخالفت برخی اعضا مبنی بر وجود موازی کاری در این زمینه و لزوم تقویت و جذابیت فرهنگ سراها برای این قشر بار دیگر به کمیسیون جهت پخته شدن طرح بازگشت داده شد.

تذکر جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز تذکر جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به شهردار نیز یکی از مهم ترین دستورات این جلسه بود که بر اساس آن، شهرداری شیراز ملزم شد نسبت به بازنشستگی کلیه کارکنان شهرداری شیراز باسابقه 35 سال خدمت و بیشتر برابر با ضوابط و مقررات مربوطه تا پایان سال 98 اقدام و گزارش آن را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رسیدن به اتاق شیشه ای تا اجازه عقد قرارداد با قرارگاه خاتم الانبیا(ص)

از رسیدن به اتاق شیشه ای تا اجازه عقد قرارداد با قرارگاه خاتم الانبیا(ص)