مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 02:352020-07-08پزشكي

محدودیت ها در گلستان سخت گیرانه تر شد


بی توجهی به رعایت پروتکل ها و شرکت در مراسم عروسی سبب شد تا بیمارستان های گلستان که روزهای آرامی را سپری می کردند، مملو از بیماران کرونایی شده و استان در وضعیت هشدار قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از مهر، طی هفته های اخیر شاهد روند صعودی شیوع کرونا در گلستان بودیم به طوری که رنگ های سفید شهرستان ها یکی یکی جای خود را به زرد و سپس قرمز داد.

برگزاری مراسم عروسی و عزا، نزدن ماسک و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عادی انگاری کرونا سبب شد تا گلستان در مرز هشدار قرار بگیرد.

اکنون بیش از 700 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گلستان بستری بوده و اوضاع در شرق گلستان وخیم تر است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: برای ارائه خدمات به بیماران بخش های مختلف بیمارستانی را به بخش کرونا تبدیل کردیم.

سراج الدین عارف نیا افزود: در پیک اول بیماری(اسفندماه) ترس اولیه نسبت به کرونا وجود داشت و با خودقرنطینگی مردم و رعایت پروتکل ها توانستیم از آن عبور کنیم اما هم اکنون نسبت به بیماری، تطابق ایجاد شده و مردم کرونا را یک ویروس ساده می پندارند و این خطرناک است.

وی بیان کرد: در برهه ای از زمان، تعداد بیماران بستری به 150 نفر رسیده بود اما امروز شاهد هستیم که بیش از 700 نفر در گلستان بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ها در گلستان سخت گیرانه تر شد

محدودیت ها در گلستان سخت گیرانه تر شد