مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 21:102020-07-08بين الملل

برهم صالح خواستار توقف اقدامات نظامی ترکیه در عراق شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از شفق نیوز، برهم صالح رییس جمهور عراق چهارشنبه شب در دیدار با تعدادی از سفرای عرب در بغداد، از مواضع کشورهای دوست و برادر و همچنین مواضع حمایتی اتحادیه عرب از عراق در برابر ادامه تجاوزات ترکیه و حمایت سفرای .

- رییس جمهور عراق در دیدار با تعدادی از سفرای عرب در بغداد، خواستار توقف حملات نظامی ترکیه در اراضی عراق شد و آن را تعرض به حاکمیت این کشور وامنیت منطقه برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از شفق نیوز، برهم صالح رییس جمهور عراق چهارشنبه شب در دیدار با تعدادی از سفرای عرب در بغداد، از مواضع کشورهای دوست و برادر و همچنین مواضع حمایتی اتحادیه عرب از عراق در برابر ادامه تجاوزات ترکیه و حمایت سفرای عرب از امنیت و ثبات عراق تمجید کرد.

در بیانیه رییس جمهور عراق آمده است: عراق با اقتدار و دارای حاکمیت، طرح ملی است که موجب حفظ ثبات و صلح این کشور می شود و امنیت عراق از پایه های اصلی امنیت منطقه است .

برهم صالح افزود: عراق کشوری قوی و تاثیر گذار در سطح منطقه و جهان است و همگان باید به حاکمیت آن احترام بگذارند و در امور داخلی آن دخالت نکنند.

رییس جمهور عراق بر اهمیت حمایت از راه حل های مسالمت آمیز برای حل بحران ها و تنش های منطقه و به منظور تقویت امنیت و ثبات همه کشورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برهم صالح خواستار توقف اقدامات نظامی ترکیه در عراق شد

برهم صالح خواستار توقف اقدامات نظامی ترکیه در عراق شد