مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 19:102020-07-08پزشكي

توصیه های طب سنتی برای حفظ آرامش در بحران کرونا


حدود پنج ماه از ورود ویروس کرونا به کشور می گذرد؛ ویروسی که علاوه بر آنکه توانسته عده زیادی را مبتلا کرده و به کام مرگ بکشاند، سبب تغییر روال عادی زندگی مردم و وارد شدن استرس ها و فشارهای روانی به آنها شده است.

- حدود پنج ماه از ورود ویروس کرونا به کشور می گذرد؛ ویروسی که علاوه بر آنکه توانسته عده زیادی را مبتلا کرده و به کام مرگ بکشاند، سبب تغییر روال عادی زندگی مردم و وارد شدن استرس ها و فشارهای روانی به آنها شده است.

بر اساس اعلام متخصصان این ویروس حداقل تا یک سال آینده با ما زندگی خواهد کرد، اما چگونه می توان بر فشارهای روانی ناشی از آن فائق آمد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طب سنتی راه های گوناگونی دارد که با عمل به آنها می توان تا حدودی بر این مشکلات فائق آمد.

استفاده از روغن های گیاهی به شکل موضعی و گوش سپردن به اصوات ملایم می تواند در بهبود تاب آوری جسمی و روانی و همچنین حفظ آرامش در بحران کرونا موثر باشد.

کدام روغن های موضعی سبب حفظ آرامش می شوند؟ می توانید پیش از خواب، روغن بادام شیرین یا روغن گل محمدی در پایە روغن بادام شیرین را به طور موضعی در شش موضع سر شامل شقیقه ها، پشت گوش ها و ملاج ها بمالید.

همچنین می توانید اگر ممکن است روزانه عضلات اطراف گردن، شانه، طرفین ستون فقرات، و پشت ساق را با روغن بادام شیرین، یا روغن گل محمدی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های طب سنتی برای حفظ آرامش در بحران کرونا

توصیه های طب سنتی برای حفظ آرامش در بحران کرونا