مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 18:452020-07-08سياسي

دایره مشورت آستان قدس محدود به جریان یا افراد خاصی نخواهد بود


حجت الاسلام مروی با بیان اینکه در بهره‎گیری از پشنهادات و ایده ها هیچ ممیزی قائل نیستیم، گفت: دایره مشورت و همفکری استان قدس محدود به یک جریان یا افراد خاصی نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در جلسه معارفه مدیر عالی حرم مطهر رضوی و رییس جدید دفتر تولیت آستان قدس رضوی، با اشاره به ابلاغ ساختار جدید آستان قدس رضوی، توضیح داد: طی مطالعات و بررسی های فراوان و مشورت با صاحب نظران امر، کلیه مجموعه ها و بخش های کاری آستان قدس رضوی در ذیل چهار بخش تخصصی شامل حرم مطهر، بنیاد بهره وری موقوفات، سازمان علمی و فرهنگی و بنیاد کرامت رضوی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در ساختار جدید مسئولیت اماکن متبرکه رضوی برعهده مدیریت عالی حرم مطهر خواهد بود، ابراز کرد: تمام بخش های درگیر در حوزه حرم مطهر زیر نظر این مدیریت ادامه فعالیت خواهند داد.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین با اشاره به بازنگری های انجام شده در هیئت مدیره ها و شوراهای آستان قدس رضوی، اظهار کرد: تأکید ما بر حضور افراد با تخصص های مختلف مورد نیاز در هیئت مدیره ها و شوراها بوده است، حوزه حرم مطهر با توجه به حضور انبوه زائران و گستره فضا و تنوع خدمات، می طلبید که خود یک هیئت امنایی متشکل از افراد صاحب نظر و با تجربه در حوزه های مختلف و مرتبط با امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دایره مشورت آستان قدس محدود به جریان یا افراد خاصی نخواهد بود

دایره مشورت آستان قدس محدود به جریان یا افراد خاصی نخواهد بود