مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 16:452020-07-08سياسي

روستاهای پایین دست گلپایگان یک قطره آب برای کشاورزی ندارند


گلپایگان با وجود دو سد به شهرستان برخوردار از نعمت آب فراوان معروف است و این در حالی است که روستاهای پایین دست گلپایگان یک قطره آب برای کشاورزی ندارند.

- گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: گلپایگان با وجود دو سد به شهرستان برخوردار از نعمت آب فراوان معروف است و این در حالی است که روستاهای پایین دست گلپایگان یک قطره آب برای کشاورزی ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان عصر چهارشنبه در کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی است که ما حرف تمام متولیان امر را در یک فضای شیشه ای باید بشنویم و پاسخ دهیم و این جلسه نماد دمکراسی و آزادی بیان است چون تمام مطالبات خود را شفاف بیان می کنند.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلاتی که در حوزه آب کشور وجود دارد مدیریت آن بسیار حائز اهمیت است، گفت: وقتی آب از سد کوچری گلپایگان سرریز می شود باید تکلیف آن روشن شود.

فرماندار گلپایگان گفت: اگر آب زیست محیطی گلپایگان با دبی کمتر و در زمان طولانی تر در رودخانه اناربار جاری شود می تواند به محیط زیست کمک کند.

وی افزود: گلپایگان با وجود دو سد به شهرستان برخوردار از نعمت آب فراوان معروف است و این در حالی است که روستاهای پایین دست شهرستان گلپایگان یک قطره آب برای کشاورزی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای پایین دست گلپایگان یک قطره آب برای کشاورزی ندارند

روستاهای پایین دست گلپایگان یک قطره آب برای کشاورزی ندارند