مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 16:452020-07-08سياسي

شهردار پیشوا (تهران): تکذیب حذف نام شهدا از معابر این شهر


شهردار پیشوا ضمن رد برخی شایعات مبنی بر حذف نام شهدا از معابر این شهر، از افزودن نام 20 شهید جدید و حاضران قیام پانزده خرداد بر روی کوچه‌ها و معابر شهر پیشوا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، همیشه نام شهدا که به میان می‌آید ما را به یاد فداکاری‌ها، بزرگی و رشادت‌هایی می‌اندازد که خالق آرامش و امنیت امروزه‌ی ماست.

پدران و مادرانی که گل‌های باغ زندگی‌شان را نثار کردند تا ما باشیم و آزادانه نفس بکشیم اما ما نیز باید نام اسطورهای فداکاری را همیشه زنده نگهداریم که یکی از اقدامات کوچک نامگذاری کوچه‌ها و معابر به نام شهدا است.

در پیشوا نیز به عنوان مبداء قیام پانزده خرداد با وجود سبقه دینی و انقلابی‌اش چنین امری بسیار چشم‌نواز است و خانواده شهدا و نام شهید، محبوب قلب مردم این دیار انقلابی است.

اما در چند روز گذشته و پس از بازسازی و ساماندهی تابلوهای معابر، برخی ادعاها در زمینه‌ی حدف نام شهدا سبب ایجاد حواشی مختلفی در سطح شهر پیشوا شد که افکار عمومی نیز خواستار تبیین این اتفاقات بودند زیرا نام و خاطر شهیدان خط قرمزی است که نه باید حذف شده و نه اینکه ابزار حاشیه‌سازی برای این شهر انقلابی شود.

در همین راستا خبرنگار تسنیم به بررسی میدانی معابر پرداخت؛ در حالی که برخی مطالب در فضای مجازی از حذف نام شهدا خبر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار پیشوا (تهران): تکذیب حذف نام شهدا از معابر این شهر

شهردار پیشوا (تهران): تکذیب حذف نام شهدا از معابر این شهر