مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 14:152020-07-08سياسي

ساماندهی ورودی های شهر اهر/ اصلاح وضعیت آسفالت بزرگراه اهر- تبریز


شهردار اهر از ساماندهی ورودی های شهر اهر خبر داد و گفت: این پروژه با کمک اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اهر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سرقینی عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اهر در تشریح اجرای پروژه های مشترک تعریض ورودی های شهر اهر با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: اخیراً در سفر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان که در فرمانداری اهر با حضور نماینده اهر و هریس و فرماندار جلسه ای ترتیب یافت و از ورودی های شهر با هدف ساماندهی بازدیدهایی صورت گرفت.

وی افزود: در این جلسه قرار شد تا شهرداری اهر ورودی شهر از سمت کلیبر تا مقابل پمپ بنزین را تعریض و زیرسازی کند و آسفالت ریزی آن را نیز اداره راهداری بر عهده گیرد و احداث میدان در ورودی از سمت کلیبر را شهرداری اهر انجام می دهد.

شهردار اهر ادامه داد: همچنین مقرر شد تا اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اهر در رابطه با احداث میدان ورودی اهر از سمت تبریز مقابل دانشگاه آزاد واحد اهر به شهرداری اهر طرحی ارائه دهد تا بر اساس آن طرح که می بایست متناسب با تقاطع غیرهمسطح باشد را شهرداری اجرا کند.

سرقینی از احداث تقاطع غیرهمسطح در سه راهی کقالق در کمربندی مشگین شهر با مشارکت نماینده اهر و هریس، شهرداری و اداره راهداری اهر خبر داد و گفت: بر اساس توافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی ورودی های شهر اهر/ اصلاح وضعیت آسفالت بزرگراه اهر- تبریز

ساماندهی ورودی های شهر اهر/ اصلاح وضعیت آسفالت بزرگراه اهر- تبریز