مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 14:152020-07-08دانش

آزمون جامع دکتری آزاد با رعایت پروتکل ها حضوری برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی طهرانچی در جلسه امضای تفاهم نامه که امروز میان دانشگاه آزاد و شورای عالی استان ها برگزار شد، - رییس دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه امتحان جامع دکتری با رعایت پروتکل ها به صورت حضوری برگزار می شود، گفت: داوطلبان می توانند با حضور در واحد های دانشگاهی محل سکونت خود در امتحان شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی طهرانچی در جلسه امضای تفاهم نامه که امروز میان دانشگاه آزاد و شورای عالی استان ها برگزار شد، اظهار کرد: مردم در اقصی نقاط کشور اراضی خود را برای تاسیس دانشگاه هدیه می کنند و فکر می کنند احداث دانشگاه موتور محرک محل زندگی شان خواهد بود.

همچنین مردم اعلام می کنند که ما نیازمند آن هستیم که مجموعه ای که فرزندانمان در آن تحصیل می کنند اشتغال آن ها را نیز تامین کند.

وی افزود: بی تردید دانشگاه آزاد به تمامی این موارد توجه دارد چرا که به خوبی عدم رغبت مردم را به تحصیل در این دانشگاه متوجه می شود چرا که دخل و خرج دانشگاه مربوط به هزینه هایی است که آن ها می پردازند.

طهرانچی چاره کار دانشگاه های خالی را تغییر رویکرد عنوان کرد و گفت: راه اندازی رشته و ایجاد مقاطع بالاتر مشکل خالی ماندن دانشگاه ها را حل نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون جامع دکتری آزاد با رعایت پروتکل ها حضوری برگزار می شود

آزمون جامع دکتری آزاد با رعایت پروتکل ها حضوری برگزار می شود