مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 14:052020-07-08اقتصادي

روزانه 100 فقره تصادف در فردیس رخ می دهد/زیرساخت های ترافیکی شهر مناسب نیست


رییس پلیس راهور فردیس با اشاره به وقوع روزانه بیش از 100 فقره انواع تصادفات در این شهرستان، گفت: برای کنترل تصادفات ترافیکی، خودروی نامحسوس نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، سرهنگ پیمان کرمی، فرمانده راهور شهرستان فردیس عصر امروز در نشست کمیسیون تلفیق با موضوع بررسی آسیب های اجتماعی که در صحن شورای شهر فردیس برگزار شد، گفت: کمبود زیرساخت ها و تجهیزات ترافیکی مهمترین عامل تصادفات در فردیس است.

فرمانده راهور شهرستان فردیس با بیان اینکه فردیس در سال 98 رتبه برتر کاهش تصادفات در سطح استان را داشته است، افزود: در سال گذشته  حدود 60 درصد تصادفات فوتی با کاهش مواجه بوده اما امسال با توجه به خسارات حاصل از حئادث آبان ماه، گذشته از جمله سرقت تابلوها و از بین رفتن نرده های جاده ملارد وتردد عابران در این معبر،  شاهد تصادفات بیشتری  هستیم.

وی زیرساخت های ترافیکی، عدم وجود نرده های جاده های ملارد و شهریار، عدم وجود یا کافی نبودن روشنایی معابر را  از جمله مهمترین مشکلات حوزه ترافیکی و عاملی برای افزایش تصادفات در فردیس  برشمرد.

  رییس پلیس راهور فردیس با اشاره  به وقوع روزانه بیش از  100 فقره انواع تصادفات در این شهرستان، گفت: برای کنترل تصادفات ترافیکی، خودروی نامحسوس نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 100 فقره تصادف در فردیس رخ می دهد/زیرساخت های ترافیکی شهر مناسب نیست

روزانه 100 فقره تصادف در فردیس رخ می دهد/زیرساخت های ترافیکی شهر مناسب نیست