مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 13:052020-07-08ورزشي

پتانسیل ویژه استان اردبیل در رشته های مختلف ورزشی


علاوه بر ظرفیت های استان اردبیل برای میزبانی مسابقات بزرگ و بین المللی، این استان پتانسیل ویژه ای در رشته های مختلف ورزشی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محسن سمیع زاده عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت شطرنج استان اردبیل اظهار کرد: علاوه بر ظرفیت های استان اردبیل برای میزبانی مسابقات بزرگ و بین المللی، این استان پتانسیل ویژه ای در رشته های مختلف ورزشی دارد.

وی افزود: استان اردبیل چهره های ورزشی بی بدیلی همچون پهلوان حسین رضازاده، علی دایی و سجاد انوشیروانی را دارد که باید به وجود آن ها افتخار کرد.

دبیر فدراسیون شطرنج ادامه داد: زیبایی ورزش در این است که ورزشکاران و قهرمانان ما پرچم ایران را در میادین جهانی به اهتزاز در می آورند.

سمیع زاده بیان کرد: جامعه شطرنج شایسته تقدیر است چرا که با توسعه ای که این رشته در کشور و در میادین جهانی و بین المللی داشته، توانسته پرچم ایران را همیشه در این میادین به اهتزاز در آورد.

می توان رشته شطرنج را همگانی کرد سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز اظهار کرد: با توجه به این که اکثر مردم جامعه با رشته شطرنج آشنایی دارند و تقریباً زیرساخت های این رشته در استان وجود دارد، می توان به راحتی در مدارس و دانشگاه ها برای این رشته استعدادیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل ویژه استان اردبیل در رشته های مختلف ورزشی

پتانسیل ویژه استان اردبیل در رشته های مختلف ورزشی