مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 12:052020-07-08سياسي

اعتبارات بیشتری به پروژه راه آهن بوشهر - شیراز تزریق شود


انتظار داریم نمایندگان استان های بوشهر و فارس تلاش بیشتری را برای تأمین اعتبارات این پروژه راه آهن بوشهر - شیراز داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آب یکی از مهمترین دغدغه ها در استان بوشهر است که در راستای رفع مشکلات آب تلاش های گسترده ای در استان صورت گرفته است.

وی یکی از مهمترین راهکارهای تقویت وضعیت آب در استان را تکمیل سدها دانست و بیان کرد: اجرای سدهایی همچون قیزقلعه، سنا، کلمه و اخند نقش مهمی در تأمین آب مورد نیاز این مناطق دارد و راهکار دیگری نداریم.

استاندار بوشهر از تلاش جدی برای تسریع در تکمیل سدهای دالکی، دشت پلنگ، خاییز و باغان اشاره کرد و افزود: سد دالکی دارای حجم مخزن 270 میلیون مترمکعب است که در تأمین آب شرب و کشاورزی دشتستان نقش بسیار مهمی دارد.

وی از پیگیری برای تکمیل سد دالکی و بهره برداری از آن در دولت دوازدهم خبر داد و اضافه کرد: برای آبگیری سد خاییز نیز تلاش می شود 35 میلیارد تومان اعتبار تزریق شود تا این کار امسال انجام شود.

گراوند بیان کرد: فاینانس خارجی سدهای باغان و دشت پلنگ با 84 میلیارد تومان نقدینگی تأمین شده و تبدیل به یوان شده و به حساب شرکت چینی واریز و 15 درصد اعتبار نیز باید از استان تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات بیشتری به پروژه راه آهن بوشهر - شیراز تزریق شود

اعتبارات بیشتری به پروژه راه آهن بوشهر - شیراز تزریق شود