مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 11:002020-07-08بين الملل

تکمیل ظرفیت بیمارستان های آمریکا با افزایش شمار مبتلایان کرونا


وخیم شدن روزافزون همه‌گیری کرونا در سراسر ایالات متحده آمریکا نگرانی‌ها را از تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها با بیماران کووید-19 افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات ایالتی آمریکا اعلام کردند که ظرفیت حداقل 56 واحد مراقبت‌های ویژه در روز سه‌شنبه در بیمارستان های فلوریدا تکمیل شده است.

طبق اعلام آژانس مدیریت مراقبت‌های بهداشتی این ایالت، 35 بیمارستان دیگر نیز تنها 10 درصد یا کمتر از آن ظرفیت خالی برای واحدهای ICU خود دارند.

ایالت جورجیا نیز با افزایش شمار مبتلایان جدید کرونا به نهمین ایالت آمریکا تبدیل شده که شمار مبتلایان آن از مرز 100 هزار نفر عبور کرده است.

در کالیفرنیا شمار مبتلایان جدید همچنان بالا و رو به افزایش بوده و نرخ مثبت شدن تست های کرونا در لس آنجلس افزایش بیش از دو درصدی داشته است.

از آنجایی که نزدیک به 3 میلیون مورد ابتلا به کروناویروس تایید شده در ایالات متحده گزارش شده، نیاز به تست‌گیری افزایش یافته است.

این امر باعث شده که مقامات فدرال مکان‌های جدید آزمایش را در فلوریدا، لوییزیانا و تگزاس راه‌اندازی کنند اما شرکت‌های بزرگ تشخیصی اعلام کرده‌اند که با تاخیر در تست‌ها روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت بیمارستان های آمریکا با افزایش شمار مبتلایان کرونا

تکمیل ظرفیت بیمارستان های آمریکا با افزایش شمار مبتلایان کرونا