مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-08بين الملل

سفیر اسراییل: نباید مخالفت جهانی با طرح الحاق را نادیده گرفت


سفیر جدید رژیم صهیونیستی در آمریکا و سازمان ملل تاکید کرد، نباید مخالفت جهان با طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری را نادیده گرفت.

- سفیر جدید رژیم صهیونیستی در آمریکا و سازمان ملل تاکید کرد، نباید مخالفت جهان با طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری را نادیده گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گلعاد آردان، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا و سازمان ملل در گفت وگو با رادیو کان گفت، قصد دارد منافع اسراییل و اهمیت تعیین مرزهای این دولت و حق تاریخی در کرانه باختری را به جهان توضیح دهد.

وی تاکید کرد، عملیات عقب نشینی یک جانبه به صلح منجر نشد و تنها راهی که تداوم وجود اسراییل را تضمین می کند ترسیم مرزهایی است که بتوان از آن دفاع کرد.

آردان در پایان گفت: شاید فلسطینی ها با این اقدام متوجه شوند گذشت زمان به نفع شان نیست.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده بود، روند الحاق بخش هایی از کرانه باختری را از اول ژوییه اجرایی می کند اما تاکنون این طرح اجرایی نشده و هنوز مشخص نکرده که قصد دارد حاکمیت اسراییل را بر تمام 30 درصد از مساحت کرانه باختری و یا کمتر از آن اعمال کند.

این در حالی است که بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و شریک نتانیاهو در دولت ائتلافی طرح الحاق شهرک های اصلی را ترجیح می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر اسراییل: نباید مخالفت جهانی با طرح الحاق را نادیده گرفت

سفیر اسراییل: نباید مخالفت جهانی با طرح الحاق را نادیده گرفت