مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-08اقتصادي

رشد 53 درصدی آمار پرواز و مسافر فرودگاه بین المللی تبریز


مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی از رشد 53 درصدی آمار پرواز و مسافر فرودگاه تبریز در خرداد ماه سالجاری خبر داد.

- رامین آذری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تعداد کل پروازهای فرودگاه تبریز در خرداد ماه سال جاری 826 پرواز بوده است که نسبت به تعداد 534 پرواز ماه قبل ( اردیبهشت ماه) از رشد 55 درصدی برخوردار است.

وی افزود: تعداد مسافران جابه جا شده فرودگاه تبریز از 59 هزار و 442 مسافر در اردیبهشت به  90 هزار و 938 نفر در خرداد ماه رسیده است که حکایت از رشد 53 درصدی دارد.

مدیرکل فرودگاههای استان گفت: با توجه به تعطیلی موقتی پروازهای خارجی بدلیل شیوع ویروس کرونا در فرودگاههای کشور، این میزان افزایش مربوط به پروازهای داخلی فرودگاه تبریز است.

وی خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی های بعمل آمده، پروازهای فرودگاه تبریز در مسیر استانبول از روز یکشنبه 22 تیرماه سالجاری از سرگرفته خواهد شد.

  اقدامات گسترده فرودگاه تبریز در مقابله با ویروس کرونا/ از نصب دوربین های حرارتی جدید  مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت: اقدامات اداره کل بر اساس بخشنامه های صادر شده از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران سامان دهی شده است که از اهم این اقدامات می توان به نصب دو دوربین حرارتی جدید و با دقت بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 53 درصدی آمار پرواز و مسافر فرودگاه بین المللی تبریز

رشد 53 درصدی آمار پرواز و مسافر فرودگاه بین المللی تبریز