مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-08سياسي

شاخص فاصله طبقاتی یزد مناسب نیست


استاندار یزد با بیان اینکه شاخص فاصله طبقاتی یزد چندان مناسب نیست، گفت: مهاجرت پذیری بار محرومیت برخی استان ها را به دوش یزد انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی طالبی ظهر امروز در آیین تجلیل از موثرین رزمایش مواسات استان یزد که با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور برگزار شد، اظهار داشت: علی رغم اینکه گفته می شود یزد یک استان برخوردار است و در خیلی از شاخص های اقتصادی جزو برترین های کشور هستیم، در عین حال با مسائل و مشکلاتی روبروییم که زیر برخی از عناوین و شاخص ها یک مقدار پنهان می ماند.

وی تصریح کرد: در بحث شاخص های طبقاتی، شاید شرایط خوبی را در استان یزد نداریم و فاصله طبقاتی به معنای این است که یزد با وجود برخورداری و داشتن بالاترین درآمدها، با محرومینی روبرو است که شاید از امکانات اولیه زندگی هم محروم باشند.

استاندار یزد ادامه داد: نکته دوم بحث مهاجرپذیری استان یزد به جهت ظرفیت های خوبی است که در گذشته داشته و تا الان ادامه دارد و سبب شده ما بار اشتغال و حمایت از محرومین سایر استان ها را هم به نوعی متحمل شویم.

طالبی گفت: این موضوع به شکلی است که یزد الان جزو استان های با بالاترین نرخ بیکاری در سطح کشور است در صورتی که در گذشته های نچندان دور جزو استان های با بالاترین نرخ اشتغال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص فاصله طبقاتی یزد مناسب نیست

شاخص فاصله طبقاتی یزد مناسب نیست