مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-08اقتصادي

افزایش 16 درصدی جمع آوری زکات واجب در استان سمنان


مدیرکل کمیته امداد سمنان از افزایش 16 درصدی جمع آوری زکات واجب در استان طی سال 98 نسبت به سال 97 خبر داد و گفت: سال گذشته 21 میلیارد ریال زکات واجب جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای زکات استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه طی سال گذشته 21 میلیارد ریال زکات واجب جمع آوری شد، اظهار داشت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال 97 حدود 16 درصد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه پیش بینی جمع آوری زکات از مردم متدین استان سمنان در سال گذشته 137 میلیارد ریال بود، خاطرنشان کرد: این رقم با افزایش قابل توجه به 142 میلیارد ریال رسید که در شرایط فعلی پیش بینی می شود در سال جاری نیز شاهد افزایش مشارکت های مردم در پرداخت زکات باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه سال گذشته دریافت زکات واجب در کشور 11 درصد افزایش داشته است، اعلام کرد: نحوه هزینه کرد زکات های جمع آوری شده در سطح کشور به صورت 40 درصد در بخش عمرانی و 60 درصد کمک به معیشت مددجویان و فقرا است.

مسعودیان راد با تأکیدبر اینکه این آمار در استان سمنان متفاوت بوده و 11 درصد زکات جمع آوری شده صرف بخش عمرانی است، تصریح کرد: مابقی زکات جمع آوری شده برای کمک به مددجویان هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 16 درصدی جمع آوری زکات واجب در استان سمنان

افزایش 16 درصدی جمع آوری زکات واجب در استان سمنان