مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-08بين الملل

هشدار ائتلاف الفتح درباره تداوم ناتوانی دولت در توقف نقض حاکمیت عراق


نماینده ائتلاف الفتح هشدار داد که اگر دولت مصطفی الکاظمی نتواند مانع تجاوزهای آمریکا و ترکیه به حاکمیت عراق شود، این ائتلاف موضعی متفاوت اتخاذ خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسین الزهیری نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق، امروز (چهارشنبه 8 ژوییه) گفت که این ائتلاف سوالاتی از دولت و مصطفی الکاظمی نخست وزیر کشور درباره نقض های آشکار حاکمیتی آمریکا و ترکیه دارد و اگر دولت نتواند مانع این تجاوزها علیه حاکمیت ملی شود، ائتلاف الفتح موضع متفاوتی اتخاذ خواهد کرد.

 در گفت وگو با پایگاه خبری فرمانده وقت نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ترور کرد که به دنبال این جنایت آمریکا، پارلمان عراق خروج هر چه سریع تر نظامیان آمریکایی از خاک عراق را تصویب کرد و مردم عراق نیز با برپایی تظاهرات گسترده بر ضرورت خروج اشغالگران از کشورشان به منظور بازگشت ثبات و امنیت به آن تاکید کردند.

با این وجود نیروهای آمریکایی حاضر در عراق هر روز به بهانه ای حاکمیت عراق را با هدف تحریک گروه های مقاومت الحشد الشعبی و یافتن توجیه برای ابقای حضور خود در خاک این کشور، نقض می کنند که آخرین مورد آن، به شنبه پیش باز می گردد که سفارت این کشور در بغداد یک سامانه دفاع هوایی را راه اندازی و آزمایش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ائتلاف الفتح درباره تداوم ناتوانی دولت در توقف نقض حاکمیت عراق

هشدار ائتلاف الفتح درباره تداوم ناتوانی دولت در توقف نقض حاکمیت عراق