مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-08اقتصادي

افزایش نرخ کرایه های تاکسی در شیراز تخلف است


مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی شیراز گفت: افزایش هرگونه کرایه تاکسی در شهر شیراز به دلیل شیروع ویروس کرونا تخلف است.

- مسعود حسن شاهی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه نرخ کرایه های تاکسی شهر در شیراز تغییر نکرده است، افزود: افزایش قیمت در کرایه های تاکسی گردشی، خطی، تلفنی، تاکسی های فرودگاه، راه آهن و… به هیچ عنوان مورد تأیید نیست و رانندگان و مسئولین شرکت ها حق هیچ گونه افزایش قیمتی ندارند.

وی ادامه داد: گزارشات مردمی در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در تاکسی های شهر شیراز به شماره 137 ارائه می شود که به طور جد با متخلفین برخورد می کنیم.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با با اشاره تمهیدات دیده شده برای رانندگان اتوبوس های شهری نیز یادآور شد: در دوره قبلی که ناوگان اتوبوسرانی به دستور شورای شهر و شهرداری تعطیل شد تمام هزینه های معیشتی و حقوق بهره برداران اتوبوسرانی توسط سازمان پرداخت شد.

حسن شاهی افزود: این دوره با دستور ستاد مقابله با کرونا اتوبوسرانی تعطیل شده اما نظر سازمان پرداخت مجدد هزینه ها است.

وی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا در شهر شیراز تاکنون 4 راننده خطوط اتوبوسرانی به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه در بین این مبتلایان، گزارشی مبنی بر فوت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ کرایه های تاکسی در شیراز تخلف است

افزایش نرخ کرایه های تاکسی در شیراز تخلف است