مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-08اقتصادي

دانشجویان با هزینه کم به سفرهای زیارتی می روند


معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از برنامه ریزی برای ایجاد بسته های خاص زیارت دانشجویی در قالب سفرهای اردویی و با حداقل هزینه خبر داد.

- معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از برنامه ریزی برای ایجاد بسته های خاص زیارت دانشجویی در قالب سفرهای اردویی و با حداقل هزینه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن مسلمی معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از برنامه ریزی برای ایجاد بسته های خاص زیارت دانشجویی در قالب سفرهای اردویی و با حداقل هزینه خبر داد.

محسن مسلمی گفت: با توجه به رسالت فرهنگی-مذهبی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در بحث اسلامی کردن فضای دانشگاه ها، بحث زیارت دانشجویی، سالیانی است که به این مجموعه سپرده شده است.

وی افزود: مدت زمان مدیدی در عمره فعال بودیم اما خلاء زیارت عتبات احساس شد و با راه اندازی عتبات دانشگاهیان و در ادامه این مسیر معنوی، در زیارت سوریه هم فعال شدیم.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت دلار و هزینه ها دنبال این هستیم که بسته های خاص زیارت دانشجویی در قالب سفرهای اردویی ایجاد کنیم و تحت پوشش سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری با قیمت حداقلی، دانشگاهیان را به سفرهای زیارتی اعزام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان با هزینه کم به سفرهای زیارتی می روند

دانشجویان با هزینه کم به سفرهای زیارتی می روند