مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-08دانش

ترم تابستانی در دانشگاه بوعلی برگزار نمی شود


معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا اعلام کرد: ترم تابستان 99 در دانشگاه بوعلی سینا برگزار نمی شود.

- ایسنا/همدان معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا اعلام کرد: ترم تابستان 99 در دانشگاه بوعلی سینا برگزار نمی شود.

دکتر حسن ساری خانی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام عدم برگزاری ترم تابستان در دانشگاه بوعلی سینا توضیح داد: ترم تابستان در دانشگاه بوعلی برگزار نمی شود چراکه هنوز تکلیف دروس عملی به سرانجام نرسیده و قرار است هفته آینده در رابطه با آن تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه هنوز کارهایی در آموزش دانشگاه مبنی بر اسکن مدارک داریم، اظهار کرد: همچنین در 26 تیرماه کنکور دکتری، 2 و 3 مردادماه کنکور کارشناسی ارشد و اواخر مردادماه نیز کنکور سراسری در دانشگاه برگزار می شود.

ساری خانی درباره مشکلات امتحانات مجازی این دانشگاه توضیح داد: مشکلاتی که در این زمینه داشتیم بیشتر کاربری بوده و اساتید هنگام انتشار سوالات در سایت به برخی موارد مانند درج زمان امتحان، انتخاب گزینه صحیح در امتحانات تستی و درج صحیح زمان پاسخگویی توجه نکردند.

وی ادامه داد: البته ما در برخی ساعات نوسان سرعت اینترنت را داریم و ممکن است در آن زمان دانشجویان در سامانه دچار مشکل شوند که پس از چند دقیقه معمولاً مشکل حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترم تابستانی در دانشگاه بوعلی برگزار نمی شود

ترم تابستانی در دانشگاه بوعلی برگزار نمی شود