مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-08فرهنگي

فعالیت گالری ها فعلا منعی ندارد


همزمان که ویروس کرونا در رقابتی نابرابر با انسان ها، با سرعت هرچه بیشتر در حال شیوع است، برخی از فعالیت های فرهنگی و هنری همانند برگزاری نمایشگاه های هنری، - همزمان که ویروس کرونا در رقابتی نابرابر با انسان ها، با سرعت هرچه بیشتر در حال شیوع است، برخی از فعالیت های فرهنگی و هنری همانند برگزاری نمایشگاه های هنری، این بار نه از روی اجبار، بلکه به خاطر نگرانی های اجتماعی لغو و بار دیگر به دنیای مجازی منتقل شدند؛ تصمیمی که مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی نیز آن را فعلا برعهده مدیران گالری ها و رویدادهای هنری می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همه گیری جهانی ویروس کرونا و شدت افزایش شیوع آن در ماه های پایانی سال گذشته، باعث شد که بسیاری از برنامه های فرهنگی و هنری کشور همانند برگزاری نمایشگاه های هنری لغو شوند؛ در این میان بسیاری از گالری ها و رویدادهای هنری ترجیح دادند به جای آنکه دست روی دست بگذارند و منتظر رفتن کرونا شوند، فعالیتشان را به گونه ای دیگر و در دنیای مجازی ادامه دهند.

اگرچه مدتی و با بهبود نسبی شرایط دفتر هنرهای تجسمی اعلام کرد که از اول اردیبهشت ماه امکان برگزاری نمایشگاه های هنری فراهم است، اما با شرط و شروطی! مثلاً اینکه دیگر از برگزاری مراسم افتتاحیه خبری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گالری ها فعلا منعی ندارد

فعالیت گالری ها فعلا منعی ندارد