مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-08اقتصادي

آخرین جزییات درباره احتمال لغو اجرای طرح ترافیک


به محض اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا درجه هشدار را بالا ببرد و خواستار اعمال محدودیت های بیشتر در تهران شوند، ما هم تابع تصمیمات این ستاد خواهیم بود.

- غلامحسین محمدی مشاور شهردار تهران در گفت وگویی به سوالی در خصوص تغییر تصمیم مدیریت شهری در اجرای طرح ترافیک یا ساعت کاری ادارات تهران با توجه به افزایش متبلایان به کرونا پاسخ داد و اظهار داشت: تمامی تصمیمات در این خصوص بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است و شهرداری تابع این تصمیمات است.

وی ادامه داد: ما تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و اگر ستاد تصمیمش به ادامه طرح باشد که تاکنون هم به همین صورت بوده، طرح اجرا می شود اما اگر غیر از این باشد، اجرای طرح ترافیک را متوقف می کنیم.

مشاور شهردار تهران با بیان اینکه خط قرمز شهرداری صیانت و سلامت شهروندان است و ضمن ابراز نظر کارشناسی تابع تصمیمات هستیم، بیان داشت: تصمیم گیری در این خصوص بر عهده ستاد ملی مقابله با کروناست، به این معنا که اگر طبق گزارشات متقن علمی افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا به طرح ترافیک مرتبط شود و ستاد ملی مقابله با کرونا در این خصوص دستور به لغو آن دهد، قطعا ما تابعیم.

وی ادامه داد: ما نظر کارشناسی خودمان را داریم و این مساله در جلسات کارشناسی با اقامه ادله متنوع به بحث و بررسی گذاشته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات درباره احتمال لغو اجرای طرح ترافیک

آخرین جزییات درباره احتمال لغو اجرای طرح ترافیک