مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-08سياسي

مخالف انحصار در وکالت هستم، اما موافق وکیل بیسواد هم نیستم/ انحصار فسادآفرین است


محمد رشیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص انحصارگرایی در جامعه و مشکلات آن، اظهار داشت: انحصار در هر بخشی موجب از بین رفتن ظرفیت های کشور می شود و یقیناً مجلس انقلابی باید با انحصار مبارزه کند.

وی افزود: انحصار را در هیچ بخشی قبول ندارم، چه صنعت چه کشاورزی یا فرهنگ و سیاست؛ باید عرصه برای همه افرادی که می خواهند فعالیت کنند باز شود و این جزو فرمایشات رهبر معظم انقلاب بوده و اصل عدالت اجتماعی که یکی از اصول اساسی انقلاب اسلامی هم هست بر این موضوع تاکید دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: باید کاری کنیم که انحصار از بین رفته و همه بتوانند از همه ظرفیت های کشور استفاده کنند؛ این کار نهایتاً موجب یک هم افزایی بالا می شود.

وی با بیان اینکه بخشی از گرفتارهای فعلی کشور به دلیل وجود انحصار و رانت های متعدد است، خاظر نشان کرد: در هر بخشی با رانت و انحصار مخالف جدی هستم؛ انحصار وقتی ایجاد شد یقیناً فساد هم بعد از آن ایجاد می شود و بخشی از مشکلات کشور، بخصوص در بخش فساد اقتصادی، معلول همین انحصارها است که یک عده خاص و قلیل توانسته اند از ظرفیت های عظیم کشور استفاده کنند و مردم نتوانسته اند به آن حوزه ها ورود کنند؛ این موضوع  نهایتاً موجب بی اعتمادی مردم شده است؛ لذا باید با این پدیده به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف انحصار در وکالت هستم، اما موافق وکیل بیسواد هم نیستم/ انحصار فسادآفرین است

مخالف انحصار در وکالت هستم، اما موافق وکیل بیسواد هم نیستم/ انحصار فسادآفرین است