مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-08سياسي

مجلس یازدهم گلوگاه های فساد را می گیرد


نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان دوره یازدهم مخفی کاری و انحصارطلبی ندارد، آن ها با گلوگاه های فساد مبارزه می کنند.

- حجت الاسلام جواد نیک بین در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن با اشاره به اینکه اصل شفافیت، عین کار نمایندگان است، اظهار کرد: مخالف هرگونه انحصارطلبی هستیم، زیرا  انحصارطلبی های گذشته موجب بروز فساد و عدم اطمینان مردم شده است.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: منشای به وجود آمدن فساد، انحصارطلبی و عدم شفاف بودن کارها بوده است، بنابراین باید انحصار را برداشت تا فساد کم شود و ریشه آن از بین برود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به دیدگاه های مردم، افزود: مردم این بار در مطالبه گری های خود، شفاف بودن کارها را از نمایندگان خواسته اند، بنابراین تلاش می کنیم در این دوره نمایندگان علاوه بر اینکه صادقانه با مردم نظرات و برنامه های خود را بیان کنند، در عمل و آراء به طور شفاف با مردم سخن گویند.

نیک بین با بیان اینکه امروز نمایندگان در مجلس موضوع تاجگردون را در صحن داریم، افزود: نمایندگان امروز نشان می دهند چقدر مطالبه گری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم گلوگاه های فساد را می گیرد

مجلس یازدهم گلوگاه های فساد را می گیرد