مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-08سياسي

ضرورت مشارکت مردم در زمینه فرهنگ سازی حوزه امنیت


فرماندار خرم آباد با اشاره به اینکه از ظرفیت های مردمی در واقع بیشتر استفاده شود، گفت: مشارکت مردم در جهت فرهنگ سازی در مسائل مختلف از جمله در رابطه با حوزه امنیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی صبح امروز در حاشیه اجرای طرح امنیت اجتماعی در خرم آباد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان حافظ نظم و امنیت عمومی علاوه بر بحث تامین امنیت و برقراری امنیت، خدمات اجتماعی و انتظامی را ارائه می دهد.

وی افزود: در طی سال های اخیر نیروی انتظامی با استفاده از تکنولوژی جدید و در واقع آموزش های نوین انتظامی و نظامی توانسته که متناسب با جرائم و پیچیدگی جرائمی که امروزه در سطح جامعه است اقدامات بسیار موثری را داشته باشد.

فرماندار خرم آباد بیان کرد: بُعدجامعه محور و مردمی محور نیروی انتظامی هم یکی از رویکردهای اخیر نیروی انتظامی است که در حوزه عملکردی اقدامات خوبی را داشته که این بُعد بایستی بیشتر تقویت شود.

  وی با اشاره به اینکه از ظرفیت های مردمی در واقع بیشتر استفاده شود، عنوان کرد: مشارکت مردم در جهت فرهنگ سازی در مسائل مختلف از جمله در رابطه با حوزه امنیت، اطلاع رسانی و آگاهی سازی باید انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مشارکت مردم در زمینه فرهنگ سازی حوزه امنیت

ضرورت مشارکت مردم در زمینه فرهنگ سازی حوزه امنیت