مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-08پزشكي

2 هفته آینده بدترین وضعیت از ابتدای شیوع کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه روزانه هزار مورد مشکوک به کرونا در استان شناسایی می شود، گفت: با ادامه وضعیت فعلی پیش بینی می کنیم که در دو هفته آینده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین صومی امروز در بیست و سومین جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، از کاهش تعداد تست های روزانه کرونا در استان خبر داد و  اظهار داشت: کاهش تعداد مبتلایان در یکی دو روز اخیر ناشی از کاهش نمونه برداری است و هیچ تغییری در نسبت تعداد مبتلایان به تعداد تست های انجام شده که بین 40 تا 50 درصد است، اتفاق نیفتاده است.

  محمدحسین صومی افزود: از نظر تعداد بیماران بستری شده نیز در حال حاضر به بیشترین آمار در اواخر فروردین یعنی 150 بستری در روز رسیده ایم، اما تعداد فوتی ها نسبت به آن زمان افزایش یافته است.

  وی، تعداد افراد بستری در بیمارستان های استان را 753 نفر و تعداد افرادی که زیر دستگاه ونتیلاتور هستند را 127 نفر اعلام کرد و گفت: تعداد افرادی که نیاز به این دستگاه دارند به روزانه 25 نفر افزایش یافته است.

  صومی با بیان اینکه روزانه هزار مورد مشکوک به کرونا در استان شناسایی می شود، افزود: با ادامه وضعیت فعلی پیش بینی می کنیم که در دو هفته آینده، یک وضعیت غیرعادی را تجربه کنیم که بدترین وضعیت از ابتدای شیوع بیماری کرونا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هفته آینده بدترین وضعیت از ابتدای شیوع کرونا

2 هفته آینده بدترین وضعیت از ابتدای شیوع کرونا