مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-08حوادث

مهار آتش سوزی مراتع ارسباران ادامه دارد


مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به وقوع آتش سوزی در مراتع مشجر مشرف به جنگل های ارسباران گفت: مهار این آتش سوزی همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمدباقر هنربر با بیان اینکه این آتش‌سوزی از شب گذشته 17 تیر در 4 نقطه از منطقه کلاله شهرستان خداآفرین شروع شد افزود: آتش‌سوزی در 3 نقطه مهار شده و مهار آن در یک نقطه کاملا صخره‌ای و سخت عبور همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به سختی کار در این منطقه و کمبود نیرو برای مهار آتش‌سوزی، از دستگاه‌های شهرستان کلیبر درخواست اعزام نیروی اضافه شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان ‌شرقی گفت: نیروهای سپاه، هلال احمر، منابع طبیعی و محیط زیست و تعدادی از اهالی روستای کلاله هم‌اکنون در حال مهار آتش‌سوزی در این منطقه هستند.

هنربر با اشاره به اینکه سطح آتش‌سوزی خیلی وسیع نیست ادامه داد: بیش از 90 درصد آتش‌سوزی‌ها بر اثر خطای انسانی روی می‌دهد و خاموش نکردن آتش توسط کشاورزان، انداختن ته‌سیگارها و بطری‌ها در طبیعت از جمله علل آتش‌سوزی‌ها است.

جنگل‌های ارسباران در سال 98 نیز به مدت 4 روز در 3 نقطه متقاوت در شهرستان مرزی خداآفرین به دلیل خطای انسانی دچار آتش‌سوزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی مراتع ارسباران ادامه دارد

مهار آتش سوزی مراتع ارسباران ادامه دارد