مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-08سياسي

درب صحن های حرم حضرت علی بن باقر(ع) کاشان تا اطلاع ثانوی بسته شد


مدیر اجرایی آستان حضرت علی بن باقر(ع) مشهد اردهال گفت: درب صحن های حرم حضرت علی بن باقر(ع) کاشانتا اطلاع ثانوی بسته شد.

- کاشان - مدیر اجرایی آستان حضرت علی بن باقر(ع) مشهد اردهال گفت: درب صحن های حرم حضرت علی بن باقر(ع) کاشانتا اطلاع ثانوی بسته شد.

محمد خیرخواه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع مجدد ویروس کرونا در منطقه کاشان اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا و با توجه به قرار گرفتن کاشان در وضعیت قرمز درب صحن های حرم حضرت علی بن باقر (ع) تا اطلاع ثانوی بسته شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت ها تا اعلام نظر ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا ادامه خواهد داشت، ابراز داشت: از مردم ولایتمدار کاشان و دیگر نقاط ایران اسلامی می خواهیم که تا اطلاع ثانوی به هیچ عنوان برای زیارت به مشهد اردهال سفر نکنند.

مدیر اجرایی آستان حضرت علی بن باقر (ع) مشهد اردهال تصریح کرد: در صورت برگزاری برنامه ای خاص در حرم مطهر حضرت علی بن باقر (ع) عاشقان آن حضرت می توانند برنامه ها را از طریق فضای مجازی دنبال کنند.

وی همچنین از عدم برگزاری نماز جماعت و جمعه در آستان مقدس حضرت علی بن باقر (ع) خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین برپایی هرگونه تجمع و برگزاری مراسم نیز طبق مصوبه ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا در آستان مقدس آن حضرت ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب صحن های حرم حضرت علی بن باقر(ع) کاشان تا اطلاع ثانوی بسته شد

درب صحن های حرم حضرت علی بن باقر(ع) کاشان تا اطلاع ثانوی بسته شد