مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-08اجتماعي

پیش بینی وقوع طوفان و گرد وخاک در این مناطق کشور


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

- کبری رفیعی در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی 3 روز آینده در استان های غربی از جمله آذربایجان های غربی و شرقی، اردبیل، زنجان و کردستان و همچنین ارتفاعات البرز در شمال استان های تهران، قزوین و البرز و جنوب استان های اصفهان و سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد، شمال و شرق فارس و هرمزگان و جنوب کرمان رگبار، رعد و برق و وزش باد زخ می دهد.

وی ادامه داد: همین شرایط جوی برای در روزهای شنبه و یکشنبه برای مناطق شمال غرب کشور، غرب دریا وسواحل خزر، ارتفاعات البزرو استان کرمان و همچنین شمال و شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.

رفیعی افزود: شرق دریای عمان طی 3 روز آینده مواج و متلاطم است و به لحاظ شرایط دمایی از امروز تا فردا در نوار شمالی کشور افزایش نسبی دما بین 3 تا 4 درجه سانتی گراد رخ می دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره با اینکه از جمعه تا اویل هفته آینده کاهش نسبی دما بین 3 تا 6 درجه پیش بینی می شود، بیان کرد: از امروز تا پنجشنبه در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه گرد و خاک اتفاق می افتد و از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده سرعت وزش باد در این مناطق افزایش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وقوع طوفان و گرد وخاک در این مناطق کشور

پیش بینی وقوع طوفان و گرد وخاک در این مناطق کشور