مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-08سياسي

یک بام و دو هوای بنیاد شهید در قبال مطالبه خانواده شهدای قشم+ عکس و فیلم


بنیاد شهید و امور ایثارگران در اظهار نظر تازه ای زمان تکمیل پروژه گلزار شهدای قشم را که پیش از این پایان سال جاری اعلام شده بود نامعلوم عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم،10 سال پیش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان عزم ساخت گلزاری برای شهدای جزیره قشم را داشت.

پروژه ای که آن را نیمه کاره به حال خود رها کرد و گلایه مندی و اعتراضات شدید خانواده شهدای قشم نیز سبب تکمیل این پروژه از سوی این بنیاد نشد.

مرکز نشینان، فارغ از دردمندی خانواده شهدا و مردم شهید پرور قشم این جزیره را ترک کردند تا در نهایت مسوولان محلی آستین همت بالا زده و پروژه نیمه کاره را تکمیل کردند.

آذرماه سال گذشته بار دیگر عملیات عمرانی در گلزار شهدای قشم واقع در امام زاده سید مظفر(ع) این شهر به منظور بازسازی آن از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان آغاز شد.

عملیاتی که پس از حفاری خندق گونه در اطراف قبور مطهر، هفته ها رها شد و بار دیگر اعتراض خانواده های معظم شاهد و ایثارگر جزیره قشم را برانگینخت.

با ورود رسانه ها پروژه جانی دوباره گرفت و حفاری صورت گرفته پر شد.

اما این پروژه بار دیگر متوقف شده و به سرانجام نرسید.

  یازدهم اردیبهشت ماه امسال از حضور عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان برای دیدار با جمعی از مسوول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای بنیاد شهید در قبال مطالبه خانواده شهدای قشم+ عکس و فیلم

یک بام و دو هوای بنیاد شهید در قبال مطالبه خانواده شهدای قشم+ عکس و فیلم