مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:402020-07-08دانش

دستگاه ضد کرونا با فناوری پلاسمای اکسیژن از سوی محققان گیلانی تولید شد


عادل رنجی، رییس پارک علم و فناوری رودسر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از ساخت و تولید دستگاه ضد کرونا از سوی شرکت دانش بنیان راهبران توسعه پارسی گیل این شهرستان خبر داد و گفت: - رییس پارک علم و فناوری رودسر از ساخت و تولید دستگاه ضد کرونا با فناوری پلاسمای اکسیژن از سوی یک شرکت دانش بنیان در این شهرستان خبر داد.

عادل رنجی، رییس پارک علم و فناوری رودسر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از ساخت و تولید دستگاه ضد کرونا از سوی شرکت دانش بنیان راهبران توسعه پارسی گیل این شهرستان خبر داد و گفت: ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، تولید محصولات مقابله با کرونا در دستور کار شرکت های دانش بنیان شهرستان رودسر قرار گرفت و این از شرکت مستقر موفق شد برای اولین بار دستگاه ضدعفونی هوا و سطوح را تولید کند.

رنجی تصریح کرد: این دستگاه تولید شده با فناوری پلاسمای اکسیژن کار می کند و ویروس ها، باکتری ها، مخمر ها و قارچ های سطح و هوا را از بین می برد.

رییس پارک علم و فناوری رودسر مطرح کرد: این دستگاه تولید شده با فناوری پلاسمای اکسیژن کار می کند و ویروس ها، باکتری ها، مخمر ها و قارچ های سطح و هوا را از بین می برد، دستگاه مراحل دریافت تاییدیه و استاندارد های مورد نیاز خود را در دوره بحران کرونا گذراند و توانست تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ضد کرونا با فناوری پلاسمای اکسیژن از سوی محققان گیلانی تولید شد

دستگاه ضد کرونا با فناوری پلاسمای اکسیژن از سوی محققان گیلانی تولید شد