مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-08سياسي

نباید وکالت در دست عده ای محدود باشد


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر لزوم آزادسازی ظرفیت پذیرش وکلا در کشور تأکید کرد و گفت: نباید وکالت پرونده های قضایی در دست عده ای محدود باشد.

- محمدرضا احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پایین بودن سرانه وکالت در کشور اظهار کرد: ظرفیت پذیرش وکالت در کانون های وکلا باید آزاد شود تا شرایط برای فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با حقوق و جوانان فراهم شود.

وی بر لزوم آزادسازی ظرفیت پذیرش وکالت تأکید کرد و افزود: مجلس به دنبال طرحی است تا محدودیت ها در پذیرش وکیل شکسته و با حجم متناسبی از میزان پرونده های قضایی وکیل بتوانند در راستای احقاق حقوق مردم و جامعه فعالیت کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تجربه اندوزی را در کنار دانش حقوقی حائز اهمیت برشمرد و گفت: باید فضا برای فارغ التحصیلان حقوق باز باشد و با آموزش مستمر، تبحر و کسب تجربه، بنیه کسوت وکالت در کشور قوی شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، با ابراز نگرانی از افزایش وکلای متخصص منهای تجربه در جامعه بیان کرد: دفاع از حقوق موکلین در وکلای جوان و کم تجربه بعضاً موجب نگرانی برخی ها می شود و این امر باید با برگزاری دوره های کارورزی رفع نقص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید وکالت در دست عده ای محدود باشد

نباید وکالت در دست عده ای محدود باشد