مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-08فرهنگي

حمایت از ادبیات کودک و نوجوان از برنامه های محوری حوزه هنری کردستان است


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، حمایت و تقویت ادبیات کودک و نوجوان را یکی از برنامه های مهم و اولویت دار این حوزه در سطح استان عنوان کرد.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، حمایت و تقویت ادبیات کودک و نوجوان را یکی از برنامه های مهم و اولویت دار این حوزه در سطح استان عنوان کرد.

امین مرادی در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک 18 تیر ماه که به نام روز ادبیات کودک و نوجوان نامگذاری شده است، اظهار کرد: توجه و حمایت از ادبیات کودک و نوجوان یکی از زیرساخت های مهم برای آشنایی نسل کودک و نوجوان ما با ادبیات این مرز و بوم است.

وی با اشاره به اهمیت تولید اثر در حوزه ادبیات کودک و نوجوان، افزود: توجه به ترغیب فرزندان به کتاب خوانی از همان سنین کودکی نقش بسزایی درشکل گیری آینده آن ها خواهد داشت که این موضوع ضمن پیوند ناگسستنی آنان با فرهنگ مطالعه و دانش افزایی، تأثیر انکارناپذیری را بر تعالی جامعه و توسعه کشور خواهد داشت.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان بیان کرد: در راستای اهمیت این موضوع حوزه هنری انقلاب اسلامی یکی از محورهای اصلی فعالیت های خود در طول سال را حمایت از فعالیت های هنری کودکان و نوجوانان قرار داده و توجه به موضوع ادبیات برای این سنین همواره در اولویت کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ادبیات کودک و نوجوان از برنامه های محوری حوزه هنری کردستان است

حمایت از ادبیات کودک و نوجوان از برنامه های محوری حوزه هنری کردستان است