مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-08سياسي

‎کاشت درخت و جمع کردن زباله در مقابل مجازات


تولیت آستان حضرت معصومه (س) قم گقت: برای افرادی که به طبیعت آسیب می زنند باید مجازات های متناسبی مثل کاشت درختان و یا جمع کردن زباله ها در نظر گرفته شود.

- ایسنا/قم تولیت آستان حضرت معصومه (س) قم گقت: برای افرادی که به طبیعت آسیب می زنند باید مجازات های متناسبی مثل کاشت درختان و یا جمع کردن زباله ها در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست قم، آیت الله سید محمد سعیدی شب گذشته در دیدار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور اظهار داشت: خداوند متعال همه مخلوقات را برای انسان آفریده، اما انسان ها بر سر سفره نعمت های الهی مهمان هستند و نباید به این نعمت ها به چشم غنیمت نگاه کنند.

وی بر ضرورت همدلی و مشارکت همه مردم برای تحقق اهداف زیست محیطی در جامعه تاکید کرد و گفت: برای شکرگزاری از خداوند، باید بهره برداری صحیح و استفاده مناسبی از نعمت های الهی داشته باشیم و بدون تردید تخریب طبیعت و محیط زیست، کفران نعمت های الهی است.

امام جمعه قم با بیان اینکه متاسفانه عده ای به بهانه تفریح و یا غرض های اقتصادی به طبیعت و محیط زیست آسیب می رسانند، خاطرنشان کرد: برای افرادی که به طبیعت آسیب می زنند باید مجازات های متناسبی در نظر گرفته شود، مثلا کاشت درختان و یا جمع کردن زباله ها، زیرا زندان و جرائم در این حوزه آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‎کاشت درخت و جمع کردن زباله در مقابل مجازات

‎کاشت درخت و جمع کردن زباله در مقابل مجازات