مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-08اجتماعي

اسلامشهر در حوزه حوادث غیر مترقبه مصون نیست


فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه این شهرستان در نزدیکی گسل های تهران و البرز قرار دارد گفت: اسلامشهر در حوزه حوادث غیر مترقبه مصون نیست .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود مرسلپور صبح چهارشنبه در جلسه مشترک اعضای مدیریت بحران استان ایلام و شهرستان اسلامشهر که با حضور منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران و محسن چراغپور معاون مدیر کل ستاد مدیریت استان ایلام برگزار شد ضمن تشریح موقعیت شهرستان در حوزه های مختلف اظهار داشت: بافت فرسوده شهری و روستایی می تواند در حوادثی همچون زلزله خسارت آفرین باشد.

وی افزود: اسلامشهر در حوزه حوادث غیر مترقبه مصون و در امان نیست و با توجه به اینکه کشور ما در ردیف پنج کشور زلزله خیز دنیا قرار دارد، ما هم در نزدیکی گسل های تهران و البرز قرار داریم و همواره باید در این زمینه آماده باشیم.

مرسلپور با بیان اینکه در زمینه احیا بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و روستایی است در سال گذشته توفیقات خوبی نداشتیم گفت: امسال با هماهنگی دستگاه های اجرایی تمهیدات لازم را به کار خواهیم بست تا اقدامات مناسبی در این حوزه انجام شود.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به برگزاری مستمر و مداوم جلسات ستاد مدیریت بحران شهرستان ادامه داد: اکثر شهرستان های استان تهران به لحاظ برخورداری از امکانات و تجهیزات جز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامشهر در حوزه حوادث غیر مترقبه مصون نیست

اسلامشهر در حوزه حوادث غیر مترقبه مصون نیست