مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-08اقتصادي

گروکشی پای نازل های CNG/بی خبری مسؤولان از خرابی دو هفته ای جایگاه گاز بزرگ ساری


بزرگترین جایگاه CNG در ساری به مدت بیش از دو هفته خراب است و معاون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری اختلاف نظر پیمانکار و شهرداری را دلیل تعمیر نشدن نازل ها اعلام کرده است.

- موضوع از طریق متولیان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری پیگیری شد، در ابتدا  قرار بود که مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ای درباره علت طولانی شدن تعمیر این جایگاه پاسخگو باشد اما به دلیل حضور مهمان در دفتر کارش این مسؤولیت را به معاون خویش که قبلا مدیر این همین مجموعه در شرکت بود واگذار کرد.

حسینعلی طالبی پس از طرح پرسش خبرنگار فارس که آیا از وضعیت خرابی طولانی مدت جایگاه CNG در انتهای خیابان معلم خبر دارید، پاسخ داد مگر این جایگاه درست نشده است.

وی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فعالیت این جایگاه درخواست کرد که با بررسی دقیق و پس در دریافت اطلاعات بیشتر را از وی بگیریم!  مجددا طالبی از عدم همکاری شهرداری با پیمانکار صحبت به میان آورد و بحث تحریم ها و نبود قطعه را به کلی رد کرد و گفت: پیمانکار از شهرداری طلب دارد و اعلام کرده و هر وقت پول پرداخت شود نسبت به از سرگیری فعالیت جایگاه اقدام می شود.

معاون شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری قرار بود که مستنداتی درباره زمان اعلام تذکر به پیمانکار را در اختیار خبرنگار فارس قرار دهد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروکشی پای نازل های CNG/بی خبری مسؤولان از خرابی دو هفته ای جایگاه گاز بزرگ ساری

گروکشی پای نازل های CNG/بی خبری مسؤولان از خرابی دو هفته ای جایگاه گاز بزرگ ساری