مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 03:052020-07-07سياسي

کاهش خشونت در جامعه نیازمند تقویت بسترهای فرهنگی است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در راستای کاهش خشونت از جامعه، تقویت بسترهای فرهنگی می تواند نقش بسزایی را ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عبداله طباطبایی شامگاه سه شنبه در جلسه بررسی برنامه جامع سلامت و کاهش خشونت اجتماعی از تدوین طرح جامع کاهش خشونت اجتماعی در استان خبر داد و عنوان کرد: برای ساختن زیر بنای فرهنگی قوی و کاهش خشونت اجتماعی باید از مدارس آغاز کرد و این مسئله با همکاری حوزه علمیه و استفاده از روحانیون در بحث های تربیتی امکان پذیر است.

وی صیانت از خانواده را از وظایف مهم دستگاه های اجرایی دانست و افزود: تمامی دستگاه های اجرایی باید حفاظت از نهاد خانواده در جامعه را مهم دانسته و در جهت کاهش خشونت در جامعه پای کار باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در بحث فرهنگ سازی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه بر روی کاغذ نظریه پرداز و دانشمندیم ولی در زمینه های فرهنگی عملکرد ضعیفی داریم.

طباطبایی افزود: در زمینه فرهنگ سازی به نسبت تئوری پردازی و سخنرانی بسیار کم لطفی کرده ایم و در راستای کاهش خشونت از جامعه باید تمهیدات اساسی تدبیر و بسترهای فرهنگی تقویت شود.

وی نقش اورژانس های اجتماعی در حل مشکلات خشونت خانوادگی و اجتماعی را مؤثر دانست و بیان کرد: فرهنگ سازی و جلوگیری از خش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش خشونت در جامعه نیازمند تقویت بسترهای فرهنگی است

کاهش خشونت در جامعه نیازمند تقویت بسترهای فرهنگی است