مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 02:452020-07-07پزشكي

شروع تعطیلی ها با شدت یافتن کرونا


استاندار اردبیل با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، شدت یافتن شیوع کرونا در استان موجب اتخاذ تصمیماتی مبنی بر تعطیلی بازارها و مجالس دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو صبح امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: در سه هفته اخیر شیوع کرونا در استان شدت گرفته و متاسفانه رعایت نکردن فاصله اجتماعی را از سوی برخی افراد شاهد هستیم.

وی افزود: در اوج شیوع کرونا در مرحله اول 360 نفر بستری در بیمارستان های استان داشتیم و در حال حاضر 213 نفر بستری داریم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: باید برای جلوگیری از سرعت شیوع و کاهش مجدد این بیماری  اقدامات پیشگیرانه توسط مردم انجام شود.

وی بیان داشت: در دو هفته اخیر شیوع کرونا در استان شدت گرفته و در هفته اول سه نفر و هفته اخیر متاسفانه 12 نفر فوتی در استان رخ داده است.

بهنام جو افزود: در گزارش اسفند ماه در خصوص مبتلایان کرونا تعداد مردان بیشتر از خانم ها بود که در وضعیت کنونی 55 درصد افراد مبتلا را بانوان تشکیل می دهند که علت این امر برگزاری مجالس عروسی و ختم در منازل بدون رعایت فاصله گذاری است.

استاندار اردبیل از برخورد با مراکز عرضه قلیان و مراکزی که به سلامتی مردم بی توجه هستند خبر داد و گفت: در هفته آینده قوانین محکمی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع تعطیلی ها با شدت یافتن کرونا

شروع تعطیلی ها با شدت یافتن کرونا